Os informamos sobre los temas tratados con presencia de la empresa, en la última reunión Ordinaria de Comité:
Atrasos en el Abono del comedor: Se acuerda entre este Comité y la empresa la regulación de las cuotas pendientes del servicio de comedor, referentes al 2017. Dicha regularización se hará efectiva en dos cuotas que serán descontadas en las nóminas de los meses de Noviembre y Diciembre a partes iguales.
Seguridad y Salud Laboral: Estamos a la espera de concretar fecha de reunión con la empresa y el Técnico de Prevención, en la cual abordaremos los temas que nos atañe en esta materia y que nos habéis trasladado a este Comité.
Regularización de las categorías profesionales versus Funciones CS: Tras varias reuniones con la empresa sin llegar a acuerdos, desde este Comité y apostando por la vía de la negociación se le hace entrega de una Propuesta de conversión de categorías profesionales, enfocada al colectivo que actualmente es Oficial de 2ª pero que realiza funciones superiores, con unos criterios y plazos de ejecución definidos. La empresa recoge la propuesta y se compromete a darnos respuesta.
Anticipo de desplazamientos: Desde este Comité se traslada a la empresa la problemática existente en los desplazamientos a otras áreas de CCIP por parte del personal del CS (estancias de más de 3 días), exponiendo que la cantidad de anticipo de gastos de 300€ se considera insuficiente.
Ante nuestra queja, la empresa responde que dicha cuantía de 300€ no es ampliable a día de hoy y que existen dos aplicaciones (APP) para minimizar el desembolso “extra”: Una, de reserva de Taxis sin coste para el empleado denominada “Taksee” y otra para reducir el tiempo en el ingreso de gastos (dietas, peajes, parking, etc…) denominada “Captio”.
Vacaciones: Se le propone a la empresa el adelanto del calendario laboral del 2018, así como, un compromiso de confirmación del mando directo de las vacaciones anuales, durante el primer trimestre del año. La empresa contesta que enviará en breve el calendario laboral 2018 y que planteará a cada área la posibilidad de adelanto en la previsión de las fechas de vacaciones.
Incorporación al programa de puntos para el BackOffice: Ante la insistencia por parte de este Comité en la inclusión del personal del BackOffice en el programa de puntos, la empresa responde que se están revisando los criterios y los destinatarios de dicho programa para el próximo año 2018.
Seguridad: Preguntamos a la empresa por la presencia de un vigilante de seguridad privada en nuestras instalaciones. La empresa nos transmite que temporalmente estará presente hasta que se defina, desde CCIP, la política definitiva en materia de seguridad en todos los centros de trabajo.
Estamos a vuestra disposición para cualquier consulta o aclaración.
__________________________________________
Us informem sobre els temes tractats amb presència de l’empresa, en l’última reunió Ordinària de Comitè:
Endarreriments en el Abonament del menjador: S’acorda entre aquest Comitè i l’empresa la regulació de les quotes pendents del servei de menjador, referents al 2017. Aquesta regularització es farà efectiva en dues quotes que seran descomptades en les nòmines dels mesos de novembre i desembre a parts iguals.
Seguretat i Salut Laboral: Estem a l’espera de concretar data de reunió amb l’empresa i el Tècnic de Prevenció, en la qual abordarem els temes que ens pertoca en aquesta matèria i que ens heu traslladat a aquest Comitè.
Regularització de les categories professionals versus Funcions CS: Després de diverses reunions amb l’empresa sense arribar a acords, des d’aquest Comitè i apostant per la via de la negociació se li fa entrega d’una Proposta de conversió de categories professionals, enfocada al col·lectiu que actualment és Oficial de 2a però que realitza funcions superiors, amb uns criteris i terminis d’execució definits. L’empresa recull la proposta i es compromet a donar-nos resposta.
Avançament de desplaçaments: Des d’aquest Comitè es trasllada a l’empresa la problemàtica existent en els desplaçaments a altres àrees de CCIP per part del personal del CS (estades de més de 3 dies), exposant que la quantitat de bestreta de despeses de 300 € es considera insuficient.
Davant la nostra queixa, l’empresa respon que aquesta quantia de 300 € no és ampliable a dia d’avui i que hi ha dues aplicacions (APP) per minimitzar el desemborsament «extra»: Una, de reserva de Taxis sense cost per a l’empleat denominada «Taksee «i una altra per reduir el temps en l’ingrés de despeses (dietes, peatges, pàrquing, etc …) anomenada» Captio «.
Vacances: Se li proposa a l’empresa l’avançament del calendari laboral del 2018, així com, un compromís de confirmació del comandament directe de les vacances anuals, durant el primer trimestre de l’any. L’empresa contesta que enviarà en breu el calendari laboral 2018 i que plantejarà a cada àrea la possibilitat d’avenç en la previsió de les dates de vacances.
Incorporació al programa de punts per al BackOffice: Davant la insistència per part d’aquest Comitè en la inclusió del personal de l’BackOffice al programa de punts, l’empresa respon que s’estan revisant els criteris i els destinataris d’aquest programa pel proper any 2018.
Seguretat: Preguntem a l’empresa per la presència d’un vigilant de seguretat privada a les nostres instal·lacions. L’empresa ens transmet que temporalment estarà present fins que es defineixi, des CCIP, la política definitiva en matèria de seguretat en tots els centres de treball.
Estem a la vostra disposició per a qualsevol consulta o aclariment.